tisdag 24 mars 2009

Leila min Leila - En illustrerad tisdagsberättelse

Det var en solig dag och inga moln fanns på himlen. Jag hade onanerat mig igenom hela natten och jag kände mig helt uttömd.

Ute på gräsmattan stod ett rådjur och i den lilla fågeldammen badade Leila, en kvinna från dårhuset som ligger tre mil från mitt hus. Hon hade badat där varje dag, till och med under vintern, redan innan jag flyttade in här.

Hon eggade mig inte alls. Inte längre i alla fall. Nu var hon bara en del av min sjuka trädgård.

Visst visst, jag ska erkänna att jag mången gång, åtminstone under de första åren här, har låtit mina vilda lustar och fantasier influeras av hennes mjölkvita hull. Vad är egentligen bäst, sjukt sex eller inget sex alls. Det kanske ni vet svaret på.

Jag lade mig naken med snorren åt vänster i den kalla skinnsoffan.

Klockan var 14:00 och det var nog dags att sova nu efter den hårda natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar