tisdag 24 mars 2009

Kent - Storyn om en jätteäcklig hustomte

Hej!

Jag heter Kent och jag är en hustomte från Bromölla.

På vardagarna gillar jag att åka ner för backar på en vaxduk och förgifta aftonbladetläsares dricksvatten med gamla blöta tidningar.

När jag inte sysslar med sånt så äter jag snor och gör snöstjärtar. Snöstjärtar? Ja, man sätter sig på huk och doppar rumpan i snön.

På helgerna brukar jag gå runt i byn och pussa barn lite längre än vad man borde.

I början gillar de mina rosa läppar, men när de känner min andedräkt blir de rädda. Då, precis när de blir rädda så brukar jag fråga om jag får komma hem till dem på natten och sova under deras säng. De vill de inte, men jag brukar säga att jag gör vad jag vill, tar vad jag vill och att jag dödar mammor och pappor.

Jag är singel och det är egentligen inget jag gillar. Det är svårt att hitta en kvinna som gillar mjölkrapar och hemmorojder.

Nä, nu ska jag gå och klämma några pormaskar och pissa ner några offentliga toaletter. Sedan runt klockan 18:00 kommer jag hem till dig och rullar runt i din säng och pruttar på kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar