onsdag 11 mars 2009

Tillbaka

Hej!

Detta är Ulla som pratar. Ulla Tudor alltså.

Ni kanske känner igen mig från mina gamla bloggar. Den mest kända av dem var The Skräck of Horror.

Så, var har jag varit i alla de år som The Skräck of Horror har varit nere?

2006 - Jag var Kristi Brud i en församling. Mycket säd emottogs.
2007 - Sexslav åt Lars Ekdahl och Malou von Sievers. Mycket säd emottogs.
2008 - Gravid i 18 månader. Mycket säd emottogs.

Efter tusentals efterfrågningar, intevjuer i radio och TV, artiklar i tidningar och på bloggar och efter tusentals gram kokain och tusentals naken/oljeorgier har jag och teamet bakom det gamla The Skräck of Horror beslutat oss för att starta upp projektet igen.

Den här gången har vi även ett uppdrag till alla andra bloggare i cyberrymden... Den här gången ska vi tagga varje inlägg i våra bloggar med ordet "köttpenis". Ordet "köttpenis" ska bli den mest använda taggen i bloggvärlden.

Självklart är målet att publicera ett nytt viktigt och informativt inlägg om dagen. Vi får väl se hur länge det fungerar.

Ha det så bra!

Jag hoppas att ni kommer att trivas tillsammans med mig igen.

MVH
Ulla Tudor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar