söndag 15 mars 2009

Hej Christine Schürrer


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1498851/sluta-hata-pa-natet


Hej Christine Schürrer!

För det första så vill jag bara säga att jag tycker att du är oerhört snygg, bra på att tiga och framförallt väldigt skicklig med hammaren.

Vad folk än säger om dig så kan man verkligen inte påstå att du har tummen mitt i handen. Du får saker gjort. Ingenting lämnas åt slumpen.

Idag är internet fullt av hat, hat och hat och aldrig någon kärlek. Jag förstår att det är tufft för dig nuförtiden, men jag är helt säker på att det finns många människor därute som älskar dig.

Istället för att känna pressen från alla här ute i friheten, så tycker jag att du ska börja känna dig riktigt riktigt älskad.

Jag gillar att vara positiv och det finns verkligen bra saker hos alla människor.

Christine, dina fördelar och allt som är bra i ditt liv ska väl inte pajjas för något som hände under en dag... tycker jag.

Ha det så bra där du är och tänk på att du är i Sverige.. du kommer snart ut, för straffen här är inte så hårda som de först låter.

Med vänliga kärleksfulla hälsningar
Ulla Tudor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar